人気絶頂出会いの法則を一挙公開  

○出会い系サイトだばメール内容が第二関門

アタックすらたまなぐサメールの件名がたげ大切であり、それが第一関門だどすらど、第二関門は内容どいうごどサのります。

まず、自己紹介ばやしサ必要のごどば書いてあべます。最初のメールは長げんたメールは絶対サ厳禁じゃはんで、後は相手コのおなごばなして選んだかどいうごどば書いておきましょう。

相手コのプロフィルばよぐ読んで相手コの趣味のどサ興味ば持ったどいうはんでもいいだびょん。まったんだ、こちきやの付き合いのまなぐ的ばきちんど書ぐしうサしたいもはんです。遊び相手コだばそれだばいいじゃが、おなごが真剣交際ば求まなぐていたっきゃ無理じゃはんで、同じまなぐ的のおなごば探するべし。

オドゴ性の中サは相手コのおなごが何んぼいうまなぐ的の付き合いば求まなぐていらかどいうごどば無視して、ただメールば送りつつもっけるオドゴ性ががいだしけなす。こだけんたごどはおなごの会員ばどんどん少のぐしてあべごどサのります。

しっかりおなごのまなぐ的ば調べてわど同じまなぐ的の相手コば探してあべましょう。まったんだ、返信ばけろどいうごどば言いで気持ちは私かりますが、「ぜひ、返信けろ」「絶対サ返信けろ」どいう言葉はんでおなごが感じらごどは強制感じゃ。やはりそれば言いでのだったきや「しがたきや、返信待ってます」どいうしうのソフトの言い方ば考えらべきだびょん。

まったんだ、コピペはおなごサはすぐ分からごどじゃはんで、絶対サやまなぐたほうがいいだびょん。それサ返信は来ねどいうふうサ思った方がいいだびょん。
0

○恥ずかしい性格を助けてくれたメル友 (2)  

○どぅーぐるい性格を助けてくれのみぐさぁ〜メル友 (2)

ウヌ原因がわらばーぬ頃んかいあいびーたんぬでやねーらんかんでぃいーんくとぅも教えてくれやびたん。

そして、ちゅいぬ学生みーちぬ方や自信ぬ持ちょるわーをつくるくとぅやっさーとアドバイスしてくれやびたん。とやあびてぃもどうやっのみぐさぁ〜らゆたさんぬか悩むところやいびん。

しーねー、ちょぎりーさーちゅいぬ教授ぬ方が、考え方をガラッと変えるようんかいんでぃいーんくとぅをあびてぃくれのみぐさぁ〜ぬやいびん。わーを変えようとするのみぐさぁ〜めんかい、ぬーがら自信ぬ持ちょるくとぅを作るくとぅ。そして、ウヌ結果でやなくだぁをやっているわーを褒めるくとぅ。そして、ウヌ努力をそーんどぅーんかい自信を持つくとぅんでぃいーんくとぅやびたん。

ウヌ教授やどうも病院で診察もしているさいうやいびーんが、こちらが聞かねぇいと教授からやぬーもウヌくとぅんかいや触れやびらん。ヤシガ、でーじ細かく、そして、でーじわんぬくとぅを考えてメールをくれのみぐさぁ〜ぬやいびん。

そして、分からねーらんくとぅを学生みーちぬ方んかい聞いてみたりんでぃいーんくとぅで、わんやどんどんわーを変えるくとぅがなたんぬやいびん。そして、やっさーんやっさーん自信を持つんでぃいーんくとぅが、どういうくとぅか分かってきのみぐさぁ〜ぬやいびん。なにがよないんんでぃいーんくとぅでやねーらんたんぬやいびん。

ぬーくとぅやてぃんみー的んかい向っているわーウヌもぬが自信ぬ持ちょるくとぅやたんぬやいびん。うまんかい気が付きやっさーしてから、ちょぎりーさーいきがんかいしし体関係んでぃいーんくとぅでウヌときやっさーけぬ求められる安くくる感がなくなっのみぐさぁ〜ぬやいびん。

そして、イキガもできなまやウヌ彼やっさーけを愛してうぃびーん。

わんわウヌ学生みーちと教授んかいやじゅんにくくるから感謝してうぃびーん。そして、なまも不安んかいなっのみぐさぁ〜ときやあったーんかいメールをして指導してもらってうぃびーん。ヤシガ、ちょぎりーさーメーぬような苦しみも悩みもなく、自信を持って生活してうぃびーん。
0

teacup.ブログ START!  

ブログが完成しました

ケータイからも、閲覧、投稿が可能なので、どこからでもブログの更新が行えます!

teacup.ブログはひとりで複数作成可能なので、ブログの内容によってブログを使い分けることもできます。
ブログ追加新規作成

また、投稿の仕方、管理画面の使い方につきましては、ヘルプ一覧ページに詳しく記載されています。
ヘルプ一覧

*この記事は管理画面から「投稿の管理」→「削除と編集」より、削除または編集していただいて構いません。
0




AutoPage最新お知らせ