2013/5/7

セックス特集  

どぅしが同時んかいたいぬいきが性と交際してなます・・・いや、交際ってからくとぅばや適切でやねーらんかもしれやびらん。やしがどぅしといきが性とぬ関係がぬーがらと言えば、セフレぬーんちすから・・・。まぁ、だぁも驚きぬーんちすしが、わんにんかいしにっと驚きなぬや、だぁを恥ずかしげも無く、どぅしやいびぃ〜んわんにんかいあびてぃなおすかむい経やいびーん。うりとぅぬー処か得意げんかいあびゅんんですいら、ワケぐしがーにやいびん。

やしがセフレってから、言わば都合ぬいいーいなぐじゃねーらんよーやーみ?だぁを「わんわけっこうモテるんやっさー〜」みたいなノリで言われても、ぬぅ?ってから感じがさびらよ実際。まぁ、うんぐとぅカジ潮を作っのみぐさぁ〜ぬやマスコミといなぬやがや?ってからうむうんやいびーんやしが。

いなぐ誌みたってからセックス特集みたいな記くとぅがうーさんやいびーんし、本屋んかいいちゅんといなぐ医みーちが監修しちゃんといってからセックスを語る新刊があいびーたんり、まーがらダイエットするならを礼賛しているさいうな雰囲気を感じやびん。なんかクヌカジ潮が行き過ぎると、じゅんにクヌ国やなんくるないさーやがや?なんてうみたんりもするんやいびーんやしが。最近やっさーと小中学生が読むような本んかいまで、ウングトール特集があんみたいやいびーんし・・・セフレぬちむぐくるちってから理解するぬが普通んかいなっちゃうんびんやーかみ?なんかオカシイやぁみ?ってから感じてやびん。同じ違和感を感じているちゅや日本んかいどぬくらゆたさんますかみ?
0

2013/5/2

奇跡的  

婚活サイトば活用しプロフィールば作成しゅる人の悩むんの写真だっち言えましゅ。

当然「外見ではなく内面だ」なんて言葉にしゅる人も存在するっちゃけど、婚活サイトにおいて真っ先に目につくんは当然外見のよか人ばい。

ばってん外見には自信のなか人は「写真は貼った方のよか」→「そんなら奇跡的にちゃく撮れた写真ば」っち選んでしまいますたい。
勿論そいも一つん手やけど、実際に出会った時んこつば考えて欲しかんやけど。

例ば挙げるっちちかっぱ好みんタイプん男性ば見つけてオレがらアプローチしたばいっちするとよ。
向こうもオレに関心ば持っちくれメール交換ば続けた後に現実に出会うこつになりよったんやけど。
そいで約束ん当日期待してから相手ば待ていたら、、待ち合わしぇに来よる相手は写真っちは別人やったらどげん思いましゅか。

現実に顔ば合わしぇた際に「写真っちちごうとる」「別人だ」っち思う人も多かっち思いますたい。
中には出会いん入り口のマイナス博多華丸・大吉トだけん、内面ば知り結果っちしてから婚活の上手くいったなんて大人気のダイエット紹介もあっけんかっち思いますたい。
「そいくらい誰やっちしとる。」っち割り切るんならそんでからもかまいまっしぇん。

やけんよかか悪かかは本人次第ばい。ばってん初対面でのっかりしゃれたくなかっち思うんなら写真ばUPしゅるけんはなくプロフィール欄で相手にアプローチしようや。

周囲ちゃりちょこっとばってん秀でた部がとばっち考えるんは皆同じばい。
だけん写真にだけこだわる必要はなかんやけど。

写真ば載しぇる事に抵抗感のなか人がらしゅるっちいらん、いらんばい説明やね。
0



teacup.ブログ “AutoPage”
AutoPage最新お知らせ