2011/8/25 | 投稿者: iermosqa123

○メールでやじゅんにぬ部分が出せるよね

メールでぬわーやーちょっとあらんなって感じのみぐさぁ〜くとぅねーらんやいびーんか??ひっち-ぬわーやたんらカンシかわいくなれねーらんたんり、くんぐとーる少年ぬようなわー、少いなぐぬようなどぅーんかいやなれねーらんとうみたんくとぅねーらんやいびーんか。

本来ぬわーでやねーらんんでぃいーんより、じゅんにぬわーなぬかも知れやびらん。さとぅめやどぅしやてぃん同性やてぃんメールをそーんと、カンシ冗談アビタくとぅねーらんようなくとぅをあびてぃみたり。

ちゃー分かるぬが、年配ぬ方ぬメールやいびん。年配ぬはーめーやてぃんメールでやでーじかわいくなっていのみぐさぁ〜りするんやいびん。わんやメル友でやーち0歳ぬはーめーがいるんやいびん。とぬはーめーウーろいろなくとぅを教えてくれて、でーじ尊敬してうぃびーん。ヤシガ、メールでやでーじちゅらかーぎーぬやいびん。でーじやーち0歳ぬはーめーとや思えねーらんようやいびん。

ヤシガ、クヌはーめーとやとぅじとマジュン会っのみぐさぁ〜くとぅがぁるぬやいびん。でーじすてきなはーめーやたんが、メールのさいうに少いなぐぬようなくとぅやぁりやびらん。確かんかいちゃぬぐとぅ年をしにイナグや少いなぐでぁり、イキガや少年やいびぃ〜んくとぅんかいや変わりねーらんぬかも知れやびらん。す〜敵なくとぅやいびん。だぁがメールんかいやしっかり出るぬやっさーと感じのみぐさぁ〜ぬやいびん。

やくとぅこそ、メル友んかいや現実ぬどぅしんかいやねーらん本音から付き合えるんでぃいーんくとぅもぁるぬびんやー。

じゅんにぬわーぬ姿が見られているといちゃしも出せねーらん部分ってぁるぬびんやー。わんやてぃん実際んかいみーち0いきがぬ外見していてとう歳ぐらいぬちむぐくるちを出すくとぅやできやびらん。まのみぐさぁ〜、現実んかいやだぁを出しちゃんらうかーさいちゅーんかいなってなおすびんやー。ヤシガ、姿を現さなければわんも本音を出すくとぅがないんぬですいら、面シールと思なます。
0

2011/8/1 | 投稿者: teacup.ブログ 運営担当

ブログが完成しました

ケータイからも、閲覧、投稿が可能なので、どこからでもブログの更新が行えます!

teacup.ブログはひとりで複数作成可能なので、ブログの内容によってブログを使い分けることもできます。
ブログ追加新規作成

また、投稿の仕方、管理画面の使い方につきましては、ヘルプ一覧ページに詳しく記載されています。
ヘルプ一覧

*この記事は管理画面から「投稿の管理」→「削除と編集」より、削除または編集していただいて構いません。
0




AutoPage最新お知らせ