2011/8/25 | 投稿者: iexmfpaow123

○ちゅ生んかいやきっかけがばんない

メル友から現実んかい出会って、うまからニィービチしちゃんんでぃいーんカップルがどぅしぬ中んかいたーち組もなます。だぁほど多くなとんんでぃいーんくとぅびんやー。確かんかいメル友やたんらいろいろなくとぅがお互い理解し会えるぬで、ニィービチ相てぃーとしてムヌカンゲーくとぅが有っても当りメーやいびーんね。

始めやメル友として付き合っていても、うまやいきがといなぐ。やっさーんやっさーんくくるが動いてきて会いのみぐさぁ〜くなっても不思議でやねーらんやずやいびん。ウングトールくとぅから出会い現実ぬ出会いんかい移行していってもゆたさんやいびーんね。

じゅんに出会いぬきっかけってまーんかいぁるか分りやびらん。あいっさーうでねーらんし、ねーらんようやいびぃ〜んし、予定どおりんかいウーきやびらん。やくとぅこそまーんかいぁるか分からねーらん楽しさがぁるぬびんやー。

きっかけって作るもぬとも言なますが、わんややってくるもぬだはずぬやいびん。やってきのみぐさぁ〜きっかけんかい気付くくとぅがウフ切やくとぅやねーらんびんやーか。

メル友でいても、きっかけがやってくると変化を感じるやずやいびん。なままでや普通ぬメル友やたんぬんかい相てぃーからメェメェぬ誘いをされのみぐさぁ〜ら、だぁもきっかけやいびん。やてぃんすべてがきっかけでやねーらんやず。じゅんにぬきっかけやわーぬちむぐくるちがどうかんでぃいーんくとぅでやねーらんびんやーか。

メル友からリアル友んかいなりうまからさとぅめんかいなり、ニィービチ相てぃーとなるんかいウーくつぬきっかけがぁるぬびんやー。ウングトールふうんかいうむいねーちゅ生ぬ不思議を感じてしまーいーやびん。なまからんいろいろなきっかけでちゅ生が進んでいちゅんぬだはずとちょっとワクワクしてちゅーん。
0

2011/8/25 | 投稿者: iexmfpaow123

○ぁるニィービチ相談員ぬ話  ゆぅーち

婚活をそーんちゅがうちんかいやちゅーさわけやいびーんが、わーを磨くくとぅを一切さんちゅがうーさんようやいびん。例えばぁるいきが性でわーや話しをするくとぅがでーじシチャてぃーやっさーんでぃいーんぬやいびん。

とーさ、そういういきが性がゆたさんちゅやだぁやてぃんゆたさんんでぃいーんいなぐを紹介してしちくぃみそーれーんでぃいーんくとぅやびたん。うまで、彼を見ていのみぐさぁ〜わんや、むーちーろんそういういなぐをいちち紹介するくとぅんかいしましょうね〜と言なましちゃんが、クリやなかねぇかむちかさぬとうみたんぬやいびん。

うまで彼んかい、口シチャてぃーを治していく精かむい療法やゆんたく教室ぬようなところんかい行かれてやどうかと提案しちゃんぬやいびん。ややりうっぴーねぇやてぃん口シチャてぃーが治っのみぐさぁ〜方が有利やっさーとうみたんからやいびん。

やてぃん彼や簡単んかい返くとぅやしましちゃんが、イチまでのみぐさぁ〜ってもだぁを実行する気配やぁりやびらんやびたん。ウヌうち彼んかい合いそうないなぐを数ちゅいちち紹介しましちゃんが、すべて断られてあぎしぃぬやいびん。

うまやてぃんう一度ウヌお勧めをしましちゃんが、なまやっさーんかいウヌ気やねーらんようやいびん。クヌようなちゅをんちゅんとまるでやっさーやっさーっ子のさいうに感じてしまーいーやびん。

無理なくとぅを無理として考えねーらんぬやいびん。ウヌウイーわーや駄みーなちゅーやっさー、運がやなと嘆くぬですいらちょぎりーさーのみぐさぁ〜まりやびらん。わーぬわっさぬとぅくるや治していくくとぅもウフ切でやねーらんびんやーか。わーぬやな部分を受け入れるいなぐがいるやずやっさーと期待そーんぬびんやーか。ダイエットもさんけー、太っているくとぅを嘆いているちゅと同じやいびん。勉強もさんけー成績がやなくとぅを嘆いているちゅと同じやいびん。

まのみぐさぁ〜、なま回も断りが入り連絡しなければなりやびらんが、クヌくとぅんかい気づくくとぅやねーらんぬびんやーか。うふっちゅんかいなりきれねーらんいきが性ぬお話やいびん。
0

2011/8/1 | 投稿者: teacup.ブログ 運営担当

ブログが完成しました

ケータイからも、閲覧、投稿が可能なので、どこからでもブログの更新が行えます!

teacup.ブログはひとりで複数作成可能なので、ブログの内容によってブログを使い分けることもできます。
ブログ追加新規作成

また、投稿の仕方、管理画面の使い方につきましては、ヘルプ一覧ページに詳しく記載されています。
ヘルプ一覧

*この記事は管理画面から「投稿の管理」→「削除と編集」より、削除または編集していただいて構いません。
0




AutoPage最新お知らせ