シチュエーション  

例えば映画などやてぃんちゃーあんシチュエーションかもしれやびらんが、生徒とシェンシェ〜でセックスフレンドんでぃいーんくとぅもぁりやびん。
クリや、シェンシェ〜ぬ側がいきが性でぁり、いなぐが生徒んでぃいーんくとぅが多数んかいなるぬでやねーらんびんやーか。
クリや、むーちーろん隠れながら行なわなければならねーらん関係んかいなりますやー。

もしクリがウムテイんかい出てなおすようんかいなれば、教育者や非常んかいバッシングを受けるくとぅんかいなるびんやー。
教師やいびぃ〜んだはずぬいきが性が、未成年ぬいなぐとぬセックスをそーん、んでぃいーんくとぅやくとぅす。
例えば、シェンシェ〜ぬほうがヤーナーを持ってからいて、不倫をしていのみぐさぁ〜んでぃいーん場合もあんかもしれやびらん。
うんぐとぅ状態んかいなってからしまってからや、非常んかいスキャンダルとしてウフきく取りウイーげらりゆんくとぅんかいなりますやー。

クヌとき、かがいダイエット体験談として扱わりゆんくとぅんかいなるぬや、ややり幼いいなぐぬほうやいびぃ〜んといえるびんやー。
しいし、幼いいなぐぬ中んかいも、援助交際をしてジンを稼いでいるいなぐがいる場合もぁりやびん。
シェンシェ〜を誘惑して、わーからうぬ関係んかい導いていっのみぐさぁ〜んでぃいーんいなぐもいるくらいやいびん。
もし、シェンシェ〜がいなぐんかい誘惑されてあぎしぃとしちゃんら、被害者やいきが性ぬほうかもしれやびらん。
学校ぬ中でや、こういっのみぐさぁ〜セックスフレンドぬ関係が行なわれているくとぅもあんかもしれやびらんね。
0

ビジネスマン  

神様っちゆうんな、家出ばしとるおなごんこつば助けてくれるいりのたい存在になるたい。
そん神様っち出会うこつにちゃっち、おなごは食事ば奢っちもらう、泊めて貰うっちゆうこつのきるごとなるけん。
家出少おなごしにっちっちは泊まるところや食べるもんの最も重要な問題になるけんけん、ちかっぱ助かっちしまいますばいね。

困っちいるおなごにっちっち、ほんなごと助かるんのこういった神様っちゆう存在なんよこれが。
ばってん、こん神様についても、おなごがらランク付けしゃれたり、グレードでがと類さるるこつもいるたい。
満足きる神様ももちろんいれば、特に満足ばってんなかっちゆうちゃうな神様もいるちゃうやね。

ほんなごと幸運な出会いばしゅるこつのできよったおなごな、きれいなマンションで食事ばしてから綺麗なところで寝られる、っちゆう体験ばしゅるこつもでくたい。
相手もビジネスマンで、独身でちょこっとしゃみししゃば感じとる、っちゆう男性になるたいね。
逆に、ろくな体験ばしゅるこつのでけんかったっちゆうおなごん場合にな、よっそわしか楽しくダイエットに入れられて、カップラーメンだけ食べしゃしぇられる、っちゆうちゃうな状態ばい。
家出少おなごしっちしてからは逃げたいっち思うごとなるこつもあっけんちゃうやけど、満足ばしてから御礼ばしゅるこつもあっけんちゃうばい。

0




AutoPage最新お知らせ