2011/8/25 | 投稿者: osdodksj123

○ぁるニィービチ相談員ぬ話  いちち

ニィービチ相談所でまとまるちゅや役20%から30%と言えるびんやー。つまり2,3割んでぃいーんくとぅやいびん。後ぬななち割ぬいきがイナグややっぱりくまや駄みーやっさーんでぃいーん思いで退会されていくぬやいびん。

むーちーろんこちらや一生懸命やってなますが、いちゃしもむちかさぬ問題がばんないぁりやびん。ちゅーぬ価値やじょーいんかい測れねーらんもぬやいびん。だぁをぁる条件で測るくとぅをしなければならねーらんぬがクヌ業界やいびん。

例えば年齢でちゅーぬ価値なんてじょーいんかい測れやびらん。やてぃんクヌ業界でや年齢やてぃん価値が変わってくるぬやいびん。ニィービチ業界でぬ価値やわーぬちゅー的価値やっさーと思わねーらんようんかいんでぃいーんくとぅや、ちゃーいっちょーさぬやいびーんが、クヌ業界でぬ価値を認められねーらんちゅのみぐさぁ〜ちがうーさんぬやいびん。

特んかい行き遅れと言われているぐらいぬ年齢ぬイナグやてぃーいちちわいぬやいびん。イナグのみぐさぁ〜ちやいちまんチヤホヤされる年代んかいバブルやたんぬやいびん。つまりバブルぬ落とし子んでぃいーん年代ぬいなぐやいびん。クヌいなぐのみぐさぁ〜ちぬちゅいぬちゅやでーじちゅ数も多く、まのみぐさぁ〜てぃーいちちわいわけやいびん。

回りがんなぁじん持ちやたんんでぃいーん時代やいびん。世間もすべてが浮かれてやびたん。そしてわーもチヤホヤされていのみぐさぁ〜ぬやいびん。だぁが忘れられてウランぬやいびん。そしてなまぬ現実ぬいなぐぬ価値がどうなとんかが分かってなません。クヌ年代がいちまん理想やっさーけが高いとう状態やいびん。

ぜひ勘ばっぺーをされねーらんでしちくぃみそーれーと思なます。なまやアヌころと正反対ぬでーじ景気ぬやな時代やいびん。うまんかいもってきてチヤホヤされていのみぐさぁ〜ぬや年齢ぬせいでぁりなまやちゃー年齢が高くなとんくとぅも自覚してしちくぃみそーれーぬやいびん。クヌ年代やでーじむちかさぬ物件やっさーとワッターも感じてうぃびーん。
0

2011/7/26 | 投稿者: teacup.ブログ 運営担当

ブログが完成しました

ケータイからも、閲覧、投稿が可能なので、どこからでもブログの更新が行えます!

teacup.ブログはひとりで複数作成可能なので、ブログの内容によってブログを使い分けることもできます。
ブログ追加新規作成

また、投稿の仕方、管理画面の使い方につきましては、ヘルプ一覧ページに詳しく記載されています。
ヘルプ一覧

*この記事は管理画面から「投稿の管理」→「削除と編集」より、削除または編集していただいて構いません。
0




AutoPage最新お知らせ