2011/11/29 | 投稿者: rfnirhcirmn123

出會ゐが場、沢山ぁらば、理想が相てぃーんかいかんなじ出會ゑるやいびぃ〜んとや、限りませぬ。

出會ゐやいびぃ〜んとや、、単純んかい出會ゑばよきと云ふもがしからばいちちざらん。
「出會ゐ者」と云ふ要す〜も、理想が相てぃーをば見つけるのみぐさぁ〜めが重要なもぬでいちちざるやいびぃ〜んと云ゑるでいちちざろう。

雑踏が街中んかいて不注意んかいもぶつやりてしまゐ其れ、きっかけやいびぃ〜んとなる偶発性的が出會ゐもぁりんす。
幾度か、朋輩など輩をば介して出會う必然性的ないちち新造(いちちしんぞう)もあんでいちちざるでいちちざろう。

生パタイと云ふ面白ゐもぬ故、偶発性的な出會ゐや、
必然性的な出會ゐやんかいてそが後が生パタイ、ウフきく変じてなおすこやいびぃ〜んとがいちちざるとでいちちざる。

輩んかいや、動物的な感性なり「出会い系」やいびぃ〜んとひい般んかい申さりゆんもが、ぁりんす。
運命が相てぃーやいびぃ〜んと出會うぬみんかいてんかいて「こが輩じゃ!」等、「こが輩やいびぃ〜んと此処んかいて出會っのみぐさぁ〜こやいびぃ〜んとんかいや、おそらく意味がいちちざるてぃー筈・・・」やいびぃ〜んと感性、働く時などや、第伍巻、働おりきやいびぃ〜んと云ゑるでいちちざろう。

さふゐっのみぐさぁ〜感性をばウフ切んかい致し候輩も多ゐようであいびーたんぬう。

己が直感をばウフ切んかい致すくとぅや、いと良きこやいびぃ〜んとでいちちざる。
よしんば運命が相てぃーでやいちちざらぬ刹那や、相てぃーをば責めずんかい、己が直感、悪しやっのみぐさぁ〜んやいびぃ〜んと、
出會ゐ系茶屋より己が至らぬじゃをば悔ゐ改めるこやいびぃ〜んと、んかいてきるよりでいちちざる。

そが過去が不覚経験をば活やしメー向きんかい「なま度こそ運命が相てぃーをば見つけやう」と云ふ意気込み、ぁらば、おそらくいずれすばらしゅう御座る理想が同胞をば見つけるこやいびぃ〜んと、んかいてきるこやいびぃ〜んとでいちちざろう。
0

2011/10/24 | 投稿者: rfnirhcirmn123

あんいきがどぅしんかいわんわ片うむいをしてうぃびたん。

穏やかで話しやすくて。
黙ってからいても「楽」なちむぐくるちでいらりゆんちゅやびたん。
ウングトール彼とぬ時間やでーじ嬉しかっのみぐさぁ〜やいびーんし、
「時間が止まればいいーぬんかい」
とさえ想うようんかいなってからなましたさー。

けれどわんぬ片うむいや実るくとぅぬねーらん片うむいやたんようやいびん。
理由や彼んかいやしちゅんなちゅがいるからやいびん。

「待ってかられば分らねーらんよ〜み?」
といってからくりゆんいなぐどぅし。
確かんかいニィービチをしはるわけやてぃんねーらんし、チャンスやんなぁ無でやねーん。

わんわ「待つ」んでぃいーん姿勢で居てるくとぅんかいしやびたん。
けれど、実際んかい「待つ」んでぃいーん作業や、想うよりもでーじで
残酷なもぬやびたん。

「やーんかいやぬーんでぃがらー話せる」
そうゆたさんながら恋愛相談をする彼。
彼やわんぬちむぐくるちを知らねーらんぬでちゃーならんぬやいびーんが・・・
わんにんかいとっのみぐさぁ〜ら「拷問」うぬもぬやたん(苦笑)

だぁやてぃん真面みーんかい彼ぬ話を聞いて、
ウイーてぃーくいちゅんどーうんかいとアドバイスをするワン。

わーぬ部屋でメル友
「ふらーみたい」とつぶやく時もぁりやびたん。

待ち続けのみぐさぁ〜苦さん片うむいや
「イナグと付き合うくとぅんかいなっのみぐさぁ〜ー!」
と満面ぬ笑みとともんかい終わりやびたん。
ワンも負けじと「良かったねー!」とがんじゅーんかい返しやびたん。

出逢い系サイト無料サイト紹介

そういわれのみぐさぁ〜とき、うむわず泣き出しそうやびたん。

もし、彼んかいしちゅんなちゅがいてもワンが告白をしていのみぐさぁ〜ら
状況やまのみぐさぁ〜変わってからいのみぐさぁ〜ぬかもしれやびらんね。
0

2011/10/13 | 投稿者: rfnirhcirmn123

例えば気に入った女性が近所ではなくて、
中には遠くにいる場合もあるでしょう。
「普段はなかなか会えなくて、遠距離恋愛で・・・・」というカップル、
ないしは、
そういう関係を目指している二人もいることでしょう。

そういう場合には、
男性は休みの時に女性のところに会いに、
そして、
遊びに出掛けるケースが多いとは思います。
あるいは、
出張があるセックスフレンドなどは、
もしかすると出張先が気に入った女性がいる場所や近くに・・・、
というケースもあるでしょう。
可能性は少ないですが、ありえない話ではありません。

そういう時に「ちょっとデート・・・」というのはどうかというと、
それはまた難しいけど・・・、
ありえない話でもありません。

仕事時間中は無理だとしても仕事が終われば時間があります。
そんな時は映画のデートができます。
初めてのデートの場合には、
映画をデートにして楽しい時間を過ごすのもまた良いでしょう。

こうした人妻出会いは少ないとは思われます。
しかし例えば、地方の郊外のショッピングモールや巨大商業施設では、
仕事の休憩時間を利用してちょっとお茶などをしたりしてデートしているカップルもいます。
ほんのちょっとの時間です。
こうした言わば、隙間時間的なものを利用して、
遠くにいる気に入った女性とデートするのもまた良いかもしれません。
0

2011/8/31 | 投稿者: teacup.ブログ 運営担当

ブログが完成しました

ケータイからも、閲覧、投稿が可能なので、どこからでもブログの更新が行えます!

teacup.ブログはひとりで複数作成可能なので、ブログの内容によってブログを使い分けることもできます。
ブログ追加新規作成

また、投稿の仕方、管理画面の使い方につきましては、ヘルプ一覧ページに詳しく記載されています。
ヘルプ一覧

*この記事は管理画面から「投稿の管理」→「削除と編集」より、削除または編集していただいて構いません。
0




AutoPage最新お知らせ